Wednesday, September 08, 2004

Member aku punyer citer

takde banyak benda yg boleh aku buat ari nie. coz bahan yg aku mintak. tak gak sampai2. camner nak terus kan keje. so kebanyakan masa aku abiskan ngan DL untuk project E-library college aku nie. tapi biasa la sambil menyelam minum air la katakan.

mlm tadi aku teman kan azli belikan adiah birthday untuk awek dia. nie 1st time dia celebrate birthday ngan awek dia. coz baru kenal kan. so tak leh salah kan dia la kalu dia tak ingat birthday awek dia nie. best gak present yg diberikan tuk awek dia. kalah aku. tapi lain org lain cara nyer kan. ha...ha....so aku ngan azli akan sambut birthday gurl masing dalam minggu yg sama & bulan yg sama....aku nyer gak tak siap2 lagi...tapi aku tak leh citer panjang. nanti brithday gurl tuh jenguk kat sini, teruk la aku......ha...ha....dah tak surprise la kan....jadi biar la dia remain as a secret dulu.

mlm tadi aku nak guna internet kat umah. aku tgk komputer aku nie dah lain mcm aje. aku rasa mesti kene virus nie. mengong semacam aje aku tgk. takpe la. nanti aku antar servis la komputer tuh. lagi pun mmg patut kene carik komputer baru. pasal komputer kat umah aku tuh mmg dah tue sangat.

No comments: