Wednesday, September 22, 2004

Sambungan

Sambungan...

Malam

aku baru aje balik dari bandar. ujan lebat siot kat luar. aku stuck kat umah tadi. lama gak aku stuck. tak leh nak gi keje. lagipun nak naik ape. kete ader satu aje. nanti abah aku nak pakai ape. then dlm kul 2.30 abah kata nak anta. tapi aku ckp aku ader urusan kat bandar. abah bagi aku aje kunci kete. aku pun ambik and terus aku anto adik aku tuisyen dulu. then aku gi pejabat post anto application letter aku and of aku ke telekom nak buat permohonan streamyx tuk opis aku.

aku ingat leh la dapat. tapi kecewa coz streamyx tak sampai kat kawasan kolej nie. apa la segamat nie. org telekom kata ramai yg mintak kat area kawasan kolej nie but diorg tak provide lagi. aku pun malas la nak ckp banyak. dah takde nak buat camner. then tgk kat luar ujan pun dah berhenti. cepat2 aku balik umah anto kete. then aku balik opis pakai moto. mengular tak ingat aku ari nie. ala takkan tak paham ujan kat luar lebat.

ala penyakit tangan aku mula menyerang balik. makin lama makin teruk la. dah naik mengerutu dah tangan aku nie. ubat aku dah abis. nak kene beli. jauh la pulak farmasi tuh. tak leh tahan lagi nie. gatal sungguh nie. mlm tadi tak senang tido aku dek kerana tangan aku gatal sesangat. takde ubat ke kasi dia hilang terus. kalu teruk sangat kene jumpa doktor nie. tak leh lengah. lama sangat aku suffer ngan penyakit nie.

aku masih lagi menghitung waktu balik. lambat nyer rasa. lagi 11/2 lagi tuk balik. balik nie for sure layan Seed...

ujan2 nie layan lagu2 jiwang best nie...


Sesuci Cintamu
Anuar Zain...

Dapat ku membayangkan
Dari senyum bibirmu itu
Terlindung dari nyata Aku tahu semua
Terucap kata-kata Bisikan seluhur hatimu
Ku percaya jua sesucinya cintamu

Kukagumi sinar
Matamu yang ayu
Bundarnya... cantiknya...
Wajahmu sayang penyejuk rasa
Selembut hatimu
Menjadi ku bertambah sayang
Senangnya hati kini
Sejak bersamamu
Bertemu dan bermesra
Sering menghibur duka
Biar masa berlalu
Kasih sayang dipahatkan
Ku percaya suci cintamu

No comments: