Thursday, September 16, 2004

Sedap nyer tido

Khamis

hujan lebat tul kat luar. minggu nie minggu yg paling lena tido. sejuk aje. mmg sedap berselubung ngan gebor. kalu dapat bantal nie best. sedap nyer kalu dapat tido. aku ingat petang nie nak start jogging. but lebat siot ujan kat luar. terpaksa batalkan. senam kat umah aje la karang.

aku sejak ader CD2 anime kat umah nie. tiap kali balik for sure melayan sampai tengah mlm. adik aku lak bawak anime yg best2 lak. but dvd copy. kalu vcd copy. dah lama aku bawak ke opis burn.

relax betul aku ari nie.sampai tak tau nak tulis ape kat jurnal nie. kapala dah ingat lain nie. tue yg tak tau nak tulis ape. dah mula nak datang merepek aje aku nie karang. ah tgk askar aku la jap.

samb

Mlm 12.06

aku sebenarnye tgh bosan bangat mlm nie, geram lak aku ngan VCD player aku nie. ingat mlm nie nak layan Alien Vs Predator. leh rosak lak. nak tgk Tv takde citer yg best lak. nie yg aku on PC dok kat dalam net. ingat nak layan darkthrone. kompter nie program IE dia asyik kuar illegal use lak. nampak gaya nak kene anta kedai la jawab nyer. kalu la aku ader duit lebih kan best.

citer pasal duit nie. semua org ingin kan duit. ader org kata cam ner kalau nak kan kasih sayang kene ader duit gak. mcm2 tanggapan org ttg duit nie. ader yg bercita2 nak jadik org terkaya dan sebagai nyer. ader org kata duit jugak merupakan penyelesai semua masalah. masing2 ader pendapat mereka tersendiri. mcm aku aku pun kalu ader banyak duit cam2 aku nak beli. 1st of all aku nak beli the Pc with latest spec. nak beli satu mount bike. ngan PS2. tak lupa nak solek balik moto aku. hi...hi.... tapi tula. just angan2 .for the time being. ader duit nie pun terpaksa simpan. untuk kegunaan dimasa terdesak. terpaksa kaburkan impian aku tuh.

ala banyak la pulak nyamuk gigit kaki aku nie. leceh la nyamuk nie. nie la susah kalu dok dlm kawsan hutan. banyak nyer binatang ngan serangga.

wokeh la. ingat mlm nie nak aje aku update blog aku. since komputer pun tgh lembab ngan bermasalah. malas la pulak. lain kali lah. lagipun jam dah kul 12.00 tgh mlm. sok nak keje. citer pasal keje. malas nyer rasa nak gi keje sok. banyak keje la menunggu sok. leceh la....takpe kuatkan semangat. dah la. nak kaco jurnal org lain lak. selamat mlm kepada sapa yg baca jurnal aku nie...arios....

No comments: