Saturday, December 18, 2004

di sebabkan aku tak tau nak buat ape petang nie. so ader baik nyer aku sambung merepek dlm weblog aku nie.hari nie aku keje full day. bosan nyer rasa. kan best kalu dapat dok umah.waktu2 camnie kalu dapat bantal nie best. tapi dah kene keje. so kene terima la. tapi just for this month only la. lepas nie kat tempat keje baru takde la kene keje full day on saturday.

citer pasal nak tukar keje nie. banyak gak la modal nak dikuarkan. sakit jugak la kalu diikutkan. nie antara jumlah yg aku kene...

  1. medical checkup RM 50
  2. Pos moto RM 70
  3. Repair moto RM 70
  4. Sewa Umah ??????
  5. Bil Phone RM 140

banyak tue. parah beb parah.....aku lupa nak tanyer kan pasal sewa umah kat member aku. berapa kene bayar. bil api & air lak camner.....tue nanti aku call la. tapi alhamdulillah. semua nyer berjalan ngan lancar. angkat sumpah pun dah, umah pun dah dapat yang tinggal appointment ngan doc 28hb kul 2.00 ptg, barang2 yg lum di pack ngan moto yg lum di service. dan insyallah kalu tak aral melintang. aku akan ke JB pada 5hb januari depan.

nie lak citer pasal thum drive aku. aku nyer thumb drive dah pun siap. masalah nyer sekarang nie. takde sapa yg nak gi ambik thumb drive aku nie. dan ape yg aku tak syok dengar. warranty thum drive aku tue tak cover earphone sekali. so aku try call topek ngan andy. mintak tolong ambikkan. (even aku rasa malu gak nak mintak tolong)....but then they all tak dapat nak tolong coz. tarak masa. tue yg buat aku blur....aku sendiri nak turun rasa berat la pulak. coz aku masih lagi penat nie.plus tengah sengkek gila nie. so aku ingat aku nak try la kontek kedai tue. aku kata aku nak ambik minggu depan. coz minggu depan topek free. aku rasa tarak masalah kut.argghh!!! tension....tension....


No comments: