Wednesday, December 08, 2004

Kerja Baru

Kerja Baru...

Alhamdulillah aku dah pun dapat keje lain. aku mulakan tugas aku di Johor Bahru di Suruhanjaya Syarikat Malaysia.sepatut nyer aku kene lapor diri pada 15hb nie but tak boleh. coz aku kene bagi sebulan notis perletakan jawatan aku kat company yg aku keje sekarang. lagipun dlm bulan nie gak aku kene buat medical checkup, pegi court angkat sumpah (pepaham aje la keje ngan badan kerajaan nie. agak cerewet sikit) but still aku rasa thrill la. ialah dapat gak aku keluar dari segamat nie. bukak sikit kepala aku nie, berdikari. sampai bila aku nak dok ngan org tua aku. aku nie anak sulung, umur pun makin meningkat.

aku dah pun bagi notis berhenti kerja aku....walaupun surat permohonan aku untuk tangguhkan lapor diri aku kat SSM tue masih lum dibalas oleh pihak SSM.....takde perasaan sedih pun aku untuk meninggalkan ofis nie....ialah cuma aku sedih sikit coz dah last minute baru dapat kawan yg okey sikit....anyway aku rasa gembira dapat blah dari metrowealth nie....walaupun hanya sebagai pekerja kontrak kat SSM...

*hp aku rosak...wa...wa....2 hari takde hp nie...gatal kepala aku....bila la nak siap....

No comments: