Friday, December 31, 2004

Selamat tahun baru

PEJAM celik, kita semua hampir melengkapi satu lagi blok masa selama 12 bulan, 52 minggu, 365 hari, 8,760 jam, 525,600 minit dan 31,536,000 saat, bagi tahun 2004.

tak sangka kejap aje masa berlalu. banyak perkara yg yg berlaku. tak kira sedih atau gembira.mcm tahun lepas aku pernah tulis ttg kesimpulan hidup aku untuk tahun 2000. dan pada tahun nie evalution yg aku leh buat ialah boleh dikatakan banyak rintangan dan halangan yg menjadi halangan untuk aku berjaya.tapi alhamdulillah berkat kesabaran dan sokongan tak kira dari keluarga mahupun kengkawan. aku berjaya mengharungi semua nye.

aku juga banyak belaja dari kesilapan yg aku lakukan sepanjang tahun ini. aku juga bersyukur kerana masih lagi bernyawa hingga ke hari ini.

hari ini gak merupakan hari terakhir aku berkerja di company yg aku berkerja sekarang nie. setelah aku berkhidmat selama 1 tahun 1/2 disini. akhir nya aku dapat offer berkerja ditempat lain. dan kali ini aku akan hidup berdikari tanpa keluarga disisi. sakit demam aku, panas hujan akan aku tempuhi sendirian. harap semoga aku boleh mengharungi nya dengan lebih baik. lebih baik dari tahun ini. insyallah.

No comments: