Thursday, December 30, 2004

Result PMR

balik dari keje semlm. Aku dok borak ngan mak aku. itu la rutin harian aku. balik lepak kat anjung umah.mak aku tanyer aku. " kau tau adik ko dapat berapa PMR nie". aku jawab yg aku tak tau dan aku tanyer la mak aku kenapa. teruk ke result yg dia dapat. mak aku tetap suruh aku teka. aku cuma mampu angkat bahu aje la. last2 mak aku ckp Amir dapat 7A 1B, terkejut gak la aku tgk adik aku dapat result camtue. aku bukan meragui kemampuan dia. cuma dia nie nampak cam tak belaja.Masa nak exam siap bawak balik PS one. asyik kene marah aje ngan mak. tapi buat bodo aje. but now mak dah tak bising2. siap mak ckp berbaloi anta dia gie tuisyen, anto ke sekolah ngan anto kelas tambahan. akhir dapat keputusan yg elok.

aku nie bakal kopak la. ialah nak kene belanja adik aku nanti. ha....ha....kene la jadik abang yg bertanggung jawab. tapi kene tunggu arrr coz gaji aku tak masuk lagi.

No comments: