Thursday, December 30, 2004

Result PMR

balik dari keje semlm aku dok lepak ngan mak kat anjung umah. ini la rutin aku kalu balik keje. kalu tak lepak kat anjung umah. lepak minum petang kat dapur. balik ari nie mak nak happy aje. aku tanyer la mak kenapa.mak suruh aku teka keputusan PMR adik aku Amir.aku cuma mampu mengangkat bahu tanda tak tahu. mak ckp Amir dapat 7A 1B. terperanjat gak aku. tapi aku tak show la kat mak. boleh dikatakan sepupu2 aku yg lain pun cemerlang cam adik aku. cam anak pok teh aku dapat 9A, anak Paman Koi dapat 8A ngan anak cik Esah dapat 9A. kengkawan adik2 aku pun lebih kurang aje ngan adik aku. tue yg aku ckp kat mak. Soalan kali nie senang kut. ha....ha.....tapi mak kata adik aku ckp soalan susah. ialah adik aku maybe dia malas sikit tapi mak ader anto tuisyen plus masuk kelas tambahan lagi. tue yg mak rasa berbaloi berantar berjemput ngan adik aku nie....

No comments: