Thursday, December 02, 2004

Duit.....Duit......

Duit.....Duit......

disebabkan aku ader banyak masa lapang kat opis ari nie. so aku pun tergerak la nak menulis kat weblog aku kembali.....2 ke 3 bulan nie banyak betul duit aku keluar. sampai duit saving aku pun aku keluarkan gak....

1.hanset aku rosak ari tue
2.Beli Kot..Seluar...kemeja
3.Bayar Bil telefon....(Makin Naik Bulan lepas, Bulan nie pun naik gak!!)
4.Bil internet (bulan lepas tak bayar lagi...)

bulan nie aje...

1.nak ambik seluar.
2.cari tie
3.sediakan expanses ke annual dinner...
4.Nak service Moto

sakit gak tue bulan nie.tapi nak buat camner.ini pun kira okey lagi la. kalu tidak. bulan nie aku dah nekad nak beli HP baru aje. nasib baik HP aku dah okey sikit. tak kene caj masa antar service. kalu rosak teruk. mau bulan nie HP baru aku pakai. walau ape2 pun...kene ader buat saving bulan nie.....

No comments: