Saturday, December 18, 2004

'Travel Seminar 2004'

Metrowealth International Group
'Travel Seminar 2004'


Topic : Metrowealth In The Era Of the K-Economy"
Date : 11 December 2004 - 17 December 2004
Venue : The Palace Golden Horses, (Grands Ballroom),
Kuala Lumpur, Malaysia
Schedule

MIG Travel Seminar
Date : 11-14 December 2004


Metrowealth International Group 10th Anniversary Celebration Night
Date : 15 December 2004
Time : 6.30 pm (Wednesday)
Venue : Palace Of Golden Horses ( Grand Ballroom ), Kuala Lumpur, Malaysia
Remarks : Any enquiries please contact- Tel: +603-80233299 Fax: +603-80233799

Metrowealth Global Leaders Summit 2004
Date : 16 December 2004


aku tak sangka aku merasa gak pegi travel seminar nie. bulan nie kan bulan last aku kat company yg aku keje sekarang nie. so aku assume boss aku takkan list kan nama aku dlm kumpulan yg akan ke travel seminar nie. but still boss aku nak aku datang in fact aku kene datang awal coz aku lupa yg aku nie one of the committe yg handle untuk travel seminar nie.hi...hi....penginapan disediakan. travel seminar nie buat kat Palace of Golden Horses. so aku ngan member aku nie dpt la satu bilik kat Palace hotel nie. aku ditugaskan untuk menjemput tetamu2 yg datang di pintu masuk ballroom. memula tue cuak gak. ialah main entrance tue. kalu english aku ok. aku tak kisah.....nie tak cam hampeh....tapi yg lawak nyer masa mlm tue. fluent pulak aku speaking ngan guest yg datang. ha...ha.....anyway seminar nie berjalan ngan lancar la. maybe aku akan citerkan ngan lebih detail nanti. berserta ngan gambar2 masa kat travel seminar nie nanti. tapi makan masa sikit la. coz tuan punyer camera tgh cuti seminggu.

No comments: