Sunday, December 30, 2007

Ambik Kesempatan


Aku cukup menyampah ngan orang yang suka ambik kesempatan. Mmg cukup2 cukup la menyampah. Bak kata pepatah "Orang dah bagi peha, nak betis plak". cukup menyiram betul ngan org dalam golongan nie.

kita nie tolong orang pasal kita nie ikhlas nak bantu dan pasal kita kenal dia. he'eh dia leh la plak pukul canang kat kengkawan dia atau sedara mara dia yang kita lak boleh tolong diorg plak. wah2 nie sudah cukup melampau, kalau sekali sekala takpe la. Tapi kalau dah asyik dok orang yang sama dok rekomen kengkawan atau sedara mara dia kat kita nie ape citer.

Tue yang bila orang tanyer aku keje kat mana, aku cukup malas nak cakap aku keje kat mana. paling kuat aku menipu la. pepandai la aku kelentong. dah macam terpaksa menipu kat orang la plak. tapi kalau aku tak buat camnie. mula la orang ambik kesempatan. hish....

2 comments:

Hajar said...

dey, cane leh jadi dh bagi peha nak betis lak ni? bukan terbalik ke? :-?

::Juan:: said...

hahaha..kene ubah nie