Monday, December 10, 2007

Ngeri Tak Ngeri Sgt la....

Ari Pergi keje Dalam Keadaan ngatuk. Aku cukup takut bila pegi keje dalam keadaan camnie, coz aku tak boleh nak beri tumpuan bila bawak motor. Tapi nak buat camner, terpaksa gak la pergi kerja. Kalau nak diikutkan hati, nak ajer aku balik sambung tido.

kerja.... bila tiba hari isnin pepaham aje la, mana ader datang mood. "Monday Blues" la katakan. eventhough i'm wearing my New Pink Sleeve (hehehe..juz nak bagi la.) coz saje nak nampak ceria sikit, but still ngantuk...ngantuk dan ngatuk. nie semua pasal aku tak boleh nak tido malam tadi. jap pusing sana, jap pusing sini. Nasib baik la ari nie buat keje berat sikit, ilang la sikit rasa ngatuk tue.

anyway ttg tajuk aku tue. "Ngeri Tak Ngeri Sangat la", sepanjang aku keje kat tempat yg aku keje la nie. Nie la 1st time aku dok tersangkut dalam lif dan nasib baik la bukan aku sorang aje dlm lif tue. dekat setengah aku berdua ngan opismate aku dok tersangkut dlm lif, ape la malang nasib aku ari nie. Tapi pape pun kerja aku settle ari nie....

No comments: