Wednesday, March 22, 2006

Akhirnya…..




Akhirnya aku dah pun mengunting rambut. Aku tak potong rambut aku sejak aku eksiden sampai la semlm. So dekat 4 bulan aku biarkan rambut aku panjang. Kalu nak ikutkan panjang tue tak la tapi tebal ye. Pasal kalu setiap kali bangun tido, 4 sure cam Alley Cat.

Aku ingat nak biarkan aje panjang. Tapi ramai sangat ahli pengkritik tak bertauliah yg membantah usaha murni aku nie, especially family kat umah. Tue yang pagi nie aku turun minum air, senyum aje masing2. ialah dah tak rimas plus tgk kemas sikit lepas gunting rambut nie, tapi betul lega sikit rasa pasal dah gunting rambut nie. Nampaknya aku kene lupakan hasrat aku nak berambut panjang arrr. Dah tak suit dah, dulu boleh la masa zaman sekolah. Kalu masa sekolah rasa macho aje kalu rambut panjang nie, orang kata nampak cool. But know zaman sekolah pun dah lepas. Lagipun bila aku tgk mcm tak kene aje sekrg ni bila aku bela rambut panjang. So bye2 long hair, ur time is over:P

mmmm… potong rambut dah, plus beli seluar pun dah ape aku nak buat lagi nie ek! Sebelum naik keje nie.

No comments: