Friday, March 17, 2006

Sedup Bang Jgn Tak Sedup

alamak lambat lak operasi sedut menyedut aku arini. banyak betul bahan yg leh disedut nie. aku ingatkan nak upload kan posting2 tuk jurnal aku. camner tah aku leh terdeletekan file.doc aku yg aku simpan dlm thumb aku. siot arrr. kalu tak ader la citer baru tul blog ari nie.
takpe la sambil aku dok sedut pape yg patut tuk tatapan aku kat umah. aku citer la secara spontan nie. kalu ikutkan leceh sikit nak citer secara sepontan. ape nak citer ekk...wah2
senin lepas result spm kuar. pergh!! salute la kat bebudak zaman sekarang nie. ghmai yg dapat full A tue. Agaknya soalan SPM la nie senang sangat ke. Ha...ha... juz joking aje. Mcm pesta lak aku tgk kat bndar. penuh ngan budak aje. masa aku dok singgah minum cendol. ader la group bebudak nie minum sekali. pulak tue dtg lak cikgu nie. ape lagi takleh nak ngelak la bebudak tue. bila cikgu tue tanyer camner result, boleh la jawab bebudak tue. sebelah aku lak ader cikgu nie, punyer la exited agaknyer budak tue sampai call cikgu dia nak sampaikan berita dia dapat cemerlang. Geli hati lak aku tgk gelagat diorg nie. ialah aku dah lalui pengalaman tue. bila tgk gelagat nie. teringat la jap kisah lepas.
sepupu plus anak buah aku pun ramai yg dok ambik SPM tahun nie. tah camner la agaknyer keputusan diorg nie. sorang sepupu aku nie alhamdulillah 6A tue. tapi aku tak heran la sangat coz minah nie mmg pandai dlm pelajaran. mmg kencang pun belajar. tapi yg lai tue tah camner tah. yg paling sibuk mak aku arrr. kejap tepon sini, kejap tepon sana. tanyerkan anak sedara dia. cam kelakar pun ader aku tgk telatah mak aku nie. excited mengalahkan cam anak dia yg ambik SPM. ha...ha....
tue citer pasal spm. la nie musim sekolah dah nak abis dah. senin nie mula bebudak naik sekolah balik. sama la cam adik aku yg paling kecik. dia la yg masih lagi blaja kat sekolah. tahun nie dia ambik SPM. Abg ngan akak dia semua dah masuk U or abis blaja. tapi mamat nie masih dok main aje. aku risau gak tgk perangai dia yg camtue. aritu kantoi isap rokok ngan aku. ape la nak jadi. ialah dulu pun mmg aku camtue. suruh blaja taknak, kecik2 dah pandai menipu ngan isap rokok. so sebab tue arrr aku taknak adik aku jadik cam aku. hai pening2. ha...ha...cam tue gak la mak aku pening masa nak jaga aku dulu.
ok time up. aku nak cabut dulu. karang penat lak abah aku tunggu kat bawah. chow cincau

No comments: