Thursday, March 09, 2006

Menghitung hari

Sekarang nie jam menunjukkan pukul 1.09 pagi. Still aku masih lagi tak tido. Dan sudah menjadi kebiasaan aku setiap mlm aku akan tido lewat. Puncanya aku dah puas tido siang. So pada waktu mlm cam nie susah sikit nak tido la.

Kebiasaan nya sebelum tido aku akan lepak kat luar umah sambil isap rokok. Tue la habit aku sebelum aku masuk tido. But mlm semlm dan juga mlm nie aku cuba tak buat la. tue yg tgh mlm aku dok menulis lagi nie. Aku menulis nie pun bukan ape. Cuma aku semakin risaukan keadaan kaki aku nie. Aku sebenarnya ader lebih kurang 20 hari lagi sebelum medical check up aku yg seterusnya. Ape yg aku harapkan is good new dari doc yg check aku nie. Aku harap sangat yg kaki aku dah sembuh. Pendek kata aku dah tak sabar nak go on with my life. Aku mmg berharap sangat tulang kaki nie dah bercantum semula. Penat beb duduk umah without do anything. Sampaikan malam nie pun buat aku tak tido memikirkan hal aku nie. Tah la…tah la….

No comments: