Thursday, March 16, 2006

Birthday Gurl




“Happy Birthday to you2x”. hari nie awek aku sama tua ngan aku arrr. Yepi2 tak la aku tua sorang2, tapi sebelum tue aku dah msg dia arrr. Suruh dia stand by, coz mlm nie tepat pukul 12.01 ader org nak kaco. So baik dia tido awal.

Tepat aje 12.01 a.m waktu Malaysia. Aku dah call dia. memula tue terkezut la jap. Awat tetiba HP aku bunyi alarm. Wah2 leh terlupa aku dah set calendar. Tgh tido ghupernya. Slow aje suara. Lepas wish tue, ckp la sikit (aik mana leh bagitau kitaorg borak ape, Rahsia!). Aku malas la nak borak lelama, sian kat dia besok pagi. Mengantok kat opis.

Ape2 pun aku nak say sorry arr kat dia. ialah on her birthday aku takde sesame nak celebrate. Bukan sengaja tapi tak sengaja. Kalu aku baik pun tak dapat gak nak celebrate pasal birthday dia jatuh hari keje. Kalu weekend or cuti ke leh la aku datang. “Sory arr yang juz ckp dlm phone dah okey kan” :p

No comments: