Monday, March 20, 2006

“BBD”




Ingat kan pagi nie aku nak isi borang Socso. Punyer la berkobar pinjam typewriter abah. Tapi hampa lak. Tali Dakwat typewriter dah abis (tul ke nama dia tue arrr). So aku on kan aje PC. Checkkan benda2 yg aku dok donlot mlm tadi. Then tetiba gatal lak tangan nie nak menulis.He…He… :P

“BBD” nie stand for “Budget Bulan Depan”. Sekarang nie dah 21hb, lagi 10 hari aje nak masuk bulan depan. Banyak benda nak kene budget tuk bulan depan. Banyak betul nak kene pakai duit nie:


Bil Api RM 100.00
Medical Check Up RM 100.00
Transport RM 150.00
Sewa Umah RM 150.00

Total RM 500.00

Perghhh!! Tue juz roughly aje tue, lum yang lain2. Alamat pokai la aku bulan depan. Nak kene pikir gak repair motor yg rosak. Aku rasa banyak gak modal nak merepair motor tue nanti. Ape nak buat dah nasib badan. Harap2 betul la kata officemate aku bulan 4 nie dapat bonus. Selamat sikit, kira boleh bernafas. Masin la mulut ko Sarip.


P/s. ape nak, jadi la.tak kira apa
kata doc pun hujung bulan nie. Awal bulan depan, aku nak masuk keje. Bosan siot duduk umah…argghh!!!!

No comments: