Tuesday, March 14, 2006

Alamak Tak dapat Tgk F1 la





Masa aku dok kuar ngan Aki. Aku dok habaq la kat dia yg adik aku dapat tiket pree to pegi tgk F1 kat Sepang. Aku ckp la yg skolah adik aku mmg selalu wat benda2 nie. Stok la pulak aku dok dengar. Pasal sekolah aku tak penah nak wat pun. Tetiba aku ajak aku pegi tgk F1 tue. Alamak best la pulak. Syok gak dapat pegi. Tapi nak bagitau org tue aku nie ade masalah sikit. Macam la diorg bagi aku dok pegi ngan keadaan aku nie. Ah!!! Kalu tak tanyer mana tau kan.

Petang tue aku pun dok la tanyer abah leh tak aku nak pegi. Aku explain la kat abah yg masa kat sana nanti aki jemput la aku. So aku ckp la pepandai la aku jaga diri nanti masa kat sana. Abah cam bagi aje. Tetiba mak aku mencelah, mak aku tak kasi pegi arrr… warghhh!!! Tensennya aku rasa. Tapi nak wat camner, mak dah tak kasi pegi. So malas la aku nak melawan. Nanti kalu terjadi pape lagi teruk aku kene bebel. So pendam kan saja la hasrat aku nie. F1 maybe next time la aku gi. No luck this ye. Nak kene phone aku bagitau pasal bad news nie. Rosak program aku.

No comments: