Friday, March 24, 2006

Expired date

Akhirnya pada hari nie thumb drive yang aku guna telah pun menamatkan perkhidmatan. Aku pun tak tau ape punca thumb drive aku rosak. Tapi rasa2 nya maybe dah sampai waktu kut. Banyak tul jasa dia pada aku. Selain banyak melakukan operasi sedut menyedut, thumb aku nie la peneman aku kalu aku travel.

Terpaksa la cari yang baru, but aku tgh pikir nak beli jenis ape. Kalu dari perancangan aku. Aku ingat nak upgrade aje SD card HP aku tue 512 mb. So leh la aku guna HP aje tuk dengar MP3. Plus beli satu thumb 256 mb for transfering data. Tapi takut la nanti effect lak kat HP aku kalu letak SD besar2 nie. Ala semua nie duit, bangkrap aku. Tapi susah gak takde thumb nie. Ialah nak transfer data tak leh, plus aku nak upload jurnal aku camner. Nampaknya naik keje nie kene la cari satu.

No comments: