Monday, March 20, 2006

Mari Kita Berangan!!

Kan best kalu kita ader duit. Meaning mampu nak membeli or mengunakannya dengan suka hati. He…He… kepala aku boil jap nie. Ialah pasal asyik dok terpikir pasal BBD aku tuk bulan depan. Kalu aku ader duit nie, macam2 aku nak dok beli. Duit aku akan gunakan untuk :

Beli PSP (idaman sejak memula dia kuar tue).



pasal aku aku dok berkenan sangat ngan PSP nie. Salah satu sebab benda nie sumber penghilang bosan. Multiple function tue. Setahu aku PSP leh digunakan tuk baca manga. Selain tue leh dengar MP3 plus main game arrr. Kalau la PSP nie ader fuction HP plus leh ader Digital Camera. Perghhh!! Lagi arr wajib beli sangat. Org2 kat sony tak hajat ke nak menjadikan impian aku nie satu reality.he…he…

Beli PS 2 (kegunaan kat Umah).



Kalu ikutkan PS2 nie masuk senarai 1st aku. Tapi disebabkan ke cambest nye PSP nie. So PS 2 jatuh no.2. Tamak gak aku nie, dah nak PSP nak PS 2 gak. PSP tue nama pun portable. So kalu dapat PSP juz guna masa travel la. takkan aku nak huyung PS 2 ngan tv masa aku nak travel. Nak cucuk power kat mana kan. Ha…Ha….

PC baru yang paling canggih arrr

Dari dulu lagi, aku nak dok upgrade pc aku nie. Kumpul2 duit nak buat upgrade, tapi terpaksa gunakan duit tue kepada benda yang lebih penting. Tapi kalu ader peluang, canggih computer aku keje kan nanti. with latest MOBO, HDD, Graphic Card plus Sound card, for sure card reader ngan Bluetooth pun penting tak lupa sound yang suprb Dan masukan broad band, abis la kalu PC nie secanggih yang aku ckpkan. Alamat 24 jam la PC aku dok running.

Digital Camera



Dah menjadi satu kemestian lak kene ader satu digital camera nie. Mungkin disebabkan camera yang mengunakan Kodak dah tak pratikal. Ialah aku rasa mengunakan Digicam nie lebih berbaloi. No more gambar yang salah ambik, plus kita leh choose dulu gambar mana yang kita suka, edit dulu ikut suka suki baru la anta cuci. Dan yang paling utama staright forward kita le upload ke pc. So tak perlu la nak scan dulu pic. Kira bebaloi la beli dan Digicam nie insyallah, kalu ader duit lebih mmg aku sambar satu, dapat yg biasa pun dah cukup baik la bagi aku.

p/s dapat yg modal nie pun okey dah.

Honda Jazz




Cukup la bagi aku. Tak mau la berangan lelebih nak pakai RX 7 ke lotus car ke or yang seangkatan ngan dia. aku nie kurang arif dan berminat sangat ngan kete nie. So kalu dapat Honda jazz pun dah kira best sangat arrr. Pasal ape yg best kat Honda Jazz nie, sedap mata memandang.

Ha…Ha… awat sikit sangat arr list aku nie. Tapi nie la antara barang yg menjadi idaman aku selama nie. Kalu la aku dok ader bebenda nie. Perghh!! Syok nya hidup aku. Tapi ala dapat dok berangan aje la. lain la aku keje best ke or tetiba aku menang peraduan ke. la nie kene lupakan benda tue semua. Kalu mcm Digital Camera tue insyallah la. Duit nie nanti kene simpan tuk “Khawin”. Sampai bila weii nak hidup membujang nie, kengkawan aku yang lain dah yg dah kawin…wargghhh!! Tidak…. :P

P/s dlm bengang2 tak dpt isi borang jawatan, sempat berangan tue :P

No comments: